.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خواننده گروه موسیقی هزار دستان خبر داد:
گروه موسیقی هزاردستان، از ماهک حمایت می‌کند

شمال نيوز: خواننده گروه موسیقی هزار دستان، گفت:‌گروه موسیقی هزار دستان، عضو مجموعه ماهک شدیم و از این پس در هر جای ایران و جهان، برنامه موسیقی داشته باشیم از ماهک حمایت می‌کنیم.
سومین شب از کنسرت گروه موسیقی هزاردستان در سالن هلال احمر مازندران برگزار شد.
مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک با همکاری گروه موسیقی هزار دستان، نسبت به برگزاری این کنسرت اقدام کرد و عواید حاصل از این برنامه، صرف بیمارستان در دست احداث کودکان مبتلا به سرطان می‌شود.
رئیس مرکز ساری‌شناسی در حاشیه برگزاری این برنامه، اظهار داشت:‌ هیچ اشکالی ندارد که افراد با انجام کار خیر، به شهرت برسند.
حسین اسلامی، تصریح کرد:‌ خیران تلاش دارند تا بخشی از مشکلات را مرتفع کنند.
وی با بیان اینکه هر کسی باید یک گوشه از کار را بگیرد، افزود: مردم کار خیر و نیت خیر را تشخیص می‌دهد.
اسلامی با اشاره به اینکه باید به این مجموعه کمک کرد ولو این کمک و همراهی با تشویق و خداقوت باشد، متذکر شد:‌ مردم کمک‌های خود را به مجمع خیران ماهک، دریغ نکنند.
دبیر مجمع خیران ماهک در حاشیه این مراسم، اظهار داشت:‌ تعداد تخت‌های کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان بوعلی ساری، از تعداد انگشت‌های یک دست تجاوز نمی‌کرد.
عبدالرضا شهریاری، ادامه داد: برآن شدیم تا بیمارستانی برای کودکان مبتلا به سرطان، احداث کنیم که در آن مقطع، مرحوم دکتر شهیدی، زمینی به مساحت دوهزار متر به این مجموعه اهدا کرد.
وی یادآور شد:‌به دلیل اینکه احداث بیمارستان، زمان‌بر است، تصمیم گرفتیم ابتدا یک درمانگاه در بیمارستان بوعلی احداث کرده و تعداد تخت‌های کودکان مبتلا به سرطان را به 12 تخت افزایش دهیم.
شهریاری، خاطرنشان کرد:‌گودبرداری این بیمارستان انجام شده و با آماده شدن نقشه‌ها، کار اجرایی احداث بیمارستان را آغاز می‌کنیم.
خواننده گروه موسیقی هزاردستان در حاشیه این مراسم، اظهار داشت:‌ گروه موسیقی هزار دستان، عضو مجموعه ماهک شد و از این پس در هر جای ایران و جهان، برنامه موسیقی داشته باشیم از ماهک حمایت می‌کنیم.
علی‌اصغر رستمی، تصریح کرد:‌ فضای خوبی برای برگزاری برنامه موسیقی در استان وجود دارد و مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در ایجاد این فضا سهیم هستند.
‌گروه موسیقی هزار دستان، به مدت سه شب ، برنامه موسیقی در دو بخش سنتی و محلی مازندرانی را در ساری اجرا کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به همراه معاون امور مالی و رئیس حراست و همچنین روسای ادارات ارشاد شهرستان ساری و آمل در این مراسم حضور یافتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.